Tjenare

God Kväll!

Idag är Ellen trött, och har träningsvärk!

Var ute och gick igår, cirka 6 km i lätt kuperad terräng, med ryggsäcken på ryggen! Vikten i ryggsäcken ligger nog på runt 11 kg.

Hahah, så det känns i benen idag! Men lite skönt, då vet jag ju att det gav något!

Sov dåligt inatt, får hoppas det blir bättre!

Guess What?  

-Bara för att jag börjat bli mer hälsosam, betyder inte det att jag inte unnar mig! Som idag tillexempel blev det chips, vatten, äpple och yoghurt till middag!

2015-09-21 18.32.16

Gillar mönstret på min T-shirt!

Nu ska jag slappa och lyssna på musik!

Shawn Mendes – Stitches

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

