Var Är Mina Byxor?

God Förmiddag!

Hade fullt upp igår, så därför han jag inte att blogga!

Halva dagen klippte jag Messi, så nu är han ny-friserad och jättesöt!

Kollade på film större delen av dagen sedan, såg först dokumentären ”Living on one dollar” riktigt spännande rekommenderas!

Såg även  Baksmällan & Baksmällan 2! Hihih, så kul!

2015-09-20 12.16.21-1

Har du tagit mina byxor?

Hahah, som vanligt lyckas jag tappa bort saker/”gömma dom riktigt bra”…

Har lyckats få mina Vildmarks-byxor att försvinna…oh no!

Får hoppas att de dyker upp snart!

Nu ska jag göra mig iordning, för snart blir det shopping!

(Som ni kanske listat ut, ät inte riktigt en ”shoppa-holic”)

Men ibland är det kul!

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

