If I Could, Then I would

God Kväll!

Tillbaka igen på internet, var ju hemma i helgen!

Om ni nu undrar vad jag gjorde,

Hihih, har gjort både nytta och nöje!

I lördags var jag ute och gick långt!

Sedan bara slappade jag resten av dagen!

Började även fundera på något att göra för att hjälpa till i flyktingkatastrofen!

Så plockade ihop ett STORT kläd-paket och så donerade vi pengar!

flykting händer 500
 Vill du också hjälpa till?

Rädda Barnen

UNHCR

Läkare Utan Gränser

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

We Are the World

Idag har jag mest åkt bil! xD

Har även köpt en ny mobil…hade ju sönder min..😕

Men aja, hade ju haft den i fyra år…! 😁

2015-09-06 19.12.08

Dagens lunch!

Så gott med torsk och färskpotatis!

Nu ikväll ska jag bara mysa och slappa!

Simon & Garfunkel – El Condor Pasa (If I Could)

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

