The Week

God Förmiddag!

Ursäkta så hemskt mycket för dålig uppdatering!

Har varit problem med datorn…

Men nu så ska det nog bli bättre (Hoppas jag)!

I veckan så har ganska mycket hänt!

Har ju såklart varit i skolan större delen av tiden!

På eftermiddagarna har jag diskat och lagat mat!

Var faktiskt duktig (några dagar) och lagade mat!

Gjorde då ris och chicken nuggets!

DSC_0016
Nu när det har gått ett tag har man ju börjat lära känna folk!

Så en kväll (i torsdags) så satt vi å hade mys-kväll!
Kollade på tv och åt tårta!
Så kul!

Har även utforskat området där jag bor lite!
Spännande att gå på upptäcksfärd ju!

Stan där jag går i skolan har jag inte varit i så mycket förut!

Hahah, lyckades hitta hem igen efter min promenad!
och mycket fint såg man!

Får gå mer och längre när mina knä mår lite bättre!

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

