Bad Day

God Kväll!

Idag är verkligen ingen bra dag (iaf inte för mig)

Knäna gör jätteont, ja du läste rätt.
Idag har jag ont i båda knäna!
Det gick bra fram till lunch,
sedan gick jag bara med ren vilja!
Men det är inte lätt att gå, när man inte kan gå.

Ska försöka vänta det hela mer positivt, känns som att jag klagat mycket!
Hahah, tänk positivt!

58665-Life-Is-So-Much-Easier-When-You-Just-Chill-Out
Nu njuter jag i alla fall,
sitter i soffan (med mina bandage-ben)
och kollar ut på det fina vädret!

Har dessutom redan lagat mat, ätit och diskat!
Dagens Middag: Falukorv, Potatismos och tomater!

Snart mår jag nog bättre, då kan jag träna lite!
Längtar!
Hahah xD

Daniel Powter – Bad Day

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

