Oh No…

God Kväll!

Har ganska mycket att skriva om idag,
så låt oss börja!

Vi börjar med helgen,
För i helgen var jag alltså hemma!
Bor ju ganska nära hem nu, så skönt att kunna åka hem!

Men nu tillbaka till ”korridors-livet” dvs disk xD

Har skadat knät, det suger..
Har ju dåliga knän, men de brukar kämpa på!
Men nu kan jag knappt gå, benet vill lixom inte följa med!

fc,550x550,white.u5
Jag visste ju om detta redan innan jag börjde träna!
Men ousch, hade hoppats att de orkat lite mer!
Men vem hade sagt att det skulle bli enkelt?

Det blir nog bättre,
men måste anpassa träningen
och ta hand om mig själv!

Det jobbiga när jag mår dåligt fysiskt är ju att det även tar ner mig psykiskt!
Arrght, så jobbigt…men kämpar på!
Det i sin tur gör att jag stressar, och då blir jag febrig och sjuk…
Hahah, måste verkligen ta hand om mig själv
och försöka hålla uppe humöret!

Hemma har vi ju hönor!
Har köpt tre nya små kycklingar i helgen!

Aviary Photo_130848274223386873
Söta va?
Hihih, nu är det runt 2 månader!
De heter Sofy, Sarlie och Selda!

Ni som funderar på
-Gjorde ni inget i skolan?
Hahah jo, visst gjorde vi, men första veckan är mer ”lära känna varandra”

Nu blir det att duscha,
sedan läsa
och försöka sova!

Adam Lambert – Ghost Town

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

