Sleepy

God Kväll!

Trött, så mår jag!
Om det nu är ett mående..xD

Idag har jag gjort lite av varje!
Dels varit i skolan större delen av dagen!

Messi har varit här, jag inte själv,
Mamma och pappa kom hit, så jag fick träffa min älskade bebis!

Han fårju tyvärr inte bo här,
Fickdock ett hund-rum, men valde att bo kvar!
Messi har det ju bra hemma!
och det rummet jag har nu är mycket finare/mysigare!

sleep-music-food-Quotes
Maten gick det ju lite sisådär med!
Det blev Äppelkräm, Annanas-skivor och Äppel-juice!

Nu blir det att snart gå och lägga sig, började tidigt idag!

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

