Livet Som Student

God Kväll!

Ursäkta om jag nu inte har uppdaterat på några dagar!
I helgen hade jag fullt upp med flytten!
och
Vi har inte haft tillgång till internet!

Hahah, vi flyttade över det mesta på lördagen,
Då trodde jag ju ”Nu är det nog inte så mycket mer” …
Nee, hade då inte packat kläder xD
Jisses, så det blev en överfull bil i söndags med!

Men jag lyckades få med mig typ det mesta!
Yey!

I skolan, för att nämna den, den är toppen!
Iaf det jag sett än så länge!

Faktiskt glad att jag valde Gymnasie i stället för Folkhögskola!
Något jag övervägde, men skolanhär verkade så mycket bättre!

indexLivet som student i ett nötskal!
Disk, disk och mera disk! xD

Needå, det är riktigt kul!
Trivs så bra!

Har lärt känna massor med nya människor!
Så det kommer nog vara en spännande tid framöver!

11863358_893100667436165_3208736141248618664_n
Bor ju i korridor, dvs eget rum med handfat!
Kök, badrum, matsalar är tillsammans!
Hahah, smått kaos, men också så kul!

Lyckades misslyckas totalt med makaronerna igår!
Är det ens möjligt?!
Har ju varit med om överkokta och ofärdiga, men detta…det blev kräm xD
Makaron-kräm?! What?!
Så idag valde jag sallad!

Nu ska jag duscha och sedan läsa!

Le Kid – We Are Young (Radio Edit)

Ha en bra kväll!

Kommentera

