Det Där Med Att Flytta

God Kväll!

Börjar med att be om ursäkt för att uppdateringen varit lite si-och-så.
Har mycket på gång!
Och när jag väl har en stund över har jag kännt för att leka med Messi eller slappa!
Men ska försöka uppdatera så mycket jag kan (orkar) !

Igår så var jag på vift inprincip hela dagen!
Hahah, var så trött sedan!
Var först och kollade på en av skolorna!
Sedan var vi i pappas hem-bygd och kollade!
Sedan åt vi glass!
Sedan klippte jag mig!
Sedan var jag hos doktorn!
Sedan var jag ute och tränade!
Så det var fullt upp!

Idag har jag tagit det lite mer lugnt!
Har ätit mumma goda Kvarg-Pannkakor!
Mamma och jag åkte sedan och köpte lite porslin till flytten!
Och åt GLASS! Mjuk-Glass!

Aviary Photo_130839510421152885
Ville ha porslin med lite färg på!
Tyckte dessa var fina!

Kanske är det någon av er som ska flytta!
Så tips av en sida till er!
Flytta Hemifrån – Tips på Saker
Om ni går in på länken, så kommer ni in på Flyttbloggen,
De ger tips på saker att köpa, vad man ska tänka på och massa annat bra!

Nu ska jag snart äta,
det blir grillad lax!
Fint väder idag, runt +26 grader!

Efter det blir det att träna!
Blir bara lite lugnt!
Mår inte helt bra, har sovit dåligt de senaste nätterna!
Urk, nervös över flytten och saknar älskade pojkvännen!
Hoppas det blir bättre snart!

Emil Berg – Du Swipa Höger

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

