Oj, Det Trodde Jag Jue Inte

God Kväll!

Ursäkta om jag inte uppdaterade igår,
Pojkvännen åkte hem. Så var deppig.

Var även och provade några ryggsäckar (till Vandringen)
och
Kollade på andra vildmarks-saker!

Idag har jag gjort mycket!
Dels ringt en massa viktiga samtal,
Fyllt i massor med skol-papper,
Klippt Messi!

Är trött idag, hahah, sov för länge xD

Fick även besked angående boende till skolorna!
Det var bättre än väntat!
Arrght, det gjorde det ju svårarare, hahah, för det hade jag jue inte förväntat mig!

DSC_0023
Saknar redan älskade pojkvännen enormt!
Allt skratt,
Alla kramar,
Alla pussar!
Älskar honom!

Daryll Hall & John Oats – You Make My Dream

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

