Mycket Som Händer, Fast Ändå Så Lugnt

God Dag!

Idag är det varmt och fint väder!
Runt +28 grader!

Hihih, får la se vad vi orkar hitta på!
Vi har gått en promenad och kollat på
”Barn Thriathlon”

Ätit glass, har vi såklart gjort!

Kom på idag att jag börjar skolan om en vecka!
Ja på måndagen alltså!
Pirrigt, men det ska bli kul!

DSC_0003
DSC_0006
DSC_0010
Ska ju även flytta! (igen)
Spännande, att bo själv.
Okej, lär ju inte vara helt själv!
Fast smått läskigt, men får se det som ett äventyr!

Hahah, denna gång ska jag försöka att ha lite bättre mat-vanor!

Pojkvännen är lite kritisk till mina snabb-menyer!
”Ta vad jag har”
Oftast blev det Makaroner och Kola-sås xD

Kunde inte bestämma mig för en låt!
Så jag tar några!

Kenny Loggins – Footloose
Bryan Adams – Summer Of ´69
Tomas Ledin – Sommaren Är Kort

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

