Guess What I Did Last Night

God Kväll!

Igår gjorde jag och älsklingen något lite galet!
Vi hade funderat på det ett tag,men vädret hade inte varit det skönaste,
och vi har haft fullt upp med annat!

Men nu äntligen gjorde vi det!
Vi tältade, hihih, myys!

Inte så att vi gick ut i skogen, gjorde det på trädgården!
Tältet vi har är ett McKinley Orion 4 Light, dvs det är ett stort tält!
Lite väl stort att ta med ut i skogen!
Men för att prova hur bra vi är på att sammarbeta
och sätta upp tält!
Så var det en passande uppgift! xD

Hahah, igår var det ju omkring + 25 grader
och strålande sol!
Pojkvännen ogillar att vara i solen så länge,
så jag satte upp tältet!
och Älskling fixade inne i tältet!

Kul var det!
Så mysigt att sova i tält!

Har ju börjat titta på tält till vandringen,
Men inte riktigt bestämt mig ännu!

Sist jag satte upp tältet så klarade jag det på 4-6 min!
Nu gick det på 10-15 min!
Så får jobba upp tält-uppsättnings-snabbheten igen!

Aviary Photo_130834344644476471
Gjorde även lite Yoga på eftermiddgaen!
Ska börja smått med träningen igen!
Så härligt!

Idag har vi städat lite
och
Jobbat i trädgården!

Ikväll blir det att grilla och mysa!

Afrojack, Mike Taylor – SummerThing!

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

