Like No One´s Watching

God Förmiddag!

Ursäkta om jag inte uppdaterade igår..
Gjorde inget av intresse 😛
Var sjuk, så jag sov och kollade på film!
Pitch Perfect om ni vill veta!

Idag är jag oxå sjuk…arght vill bli frisk!
Men det är inte så lätt, tänk vad skönt om man bara kunde tänka
”Jag vill bli frisk” och så poff så blir man det
Hihih, på lång väg så funkar det jue

Personligen när jag är sjuk, så har jag svårt att bli frisk!
Jag stressar så lätt upp mig över saker, vet ju att det är normalt att vara sjuk
Men jag lixom tänker ”Tänk på allt jag borde ha gjort,men nu ligger jag bara här!”
Det väcker så mycket skuldkänslor, dels för att jag inte gör saker och dels för att jag tänker så.
Gör jag det kompliserat? Ja!
Aja, bara att kämpa på!

Saknar att dansa runt som att ingen ser!
Kanske just precis vad jag  behöver!
Hihih, kul jue, bara va galen och dansa!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Molly Sandén – Like No One´s Watching

Idag fyller mamma år!
Grattis till dig mammi!
Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig!

967009_80102556Du är bäst mammi! ❤
Älskar dig!
Hihih, låten som vi galet brukar sjunga på må ju vara med!
Axel Algmark – Kyss Mig

Ska försöka njuta idag och tänka positivt!
Jisses, en liten sjuka kan juinte sno all min energi!

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

