Baby, I Love You!

God Förmiddag!

Idag får min älskade pojkvän ett inlägg!

Han är helt otrolig,
Rolig
Och gör mig till den bästa!

När vi är med varandra allt är så kärleksfullt,
Vi behöver inte alltid gå runt stylade och fixade!
Vi kan gå runt i slappa käder och va totalt lugna!
Hihih, älskar det!
Bara han och jag!

Med honom kan jag vara mig själv,
Vara galen,
Lycklig
och
Ibland ledsen och arg!
Men han älskar mig och jag älskar honom!

Puss på dig älskling!

krlek_small1_122421962_158858003
Idag är jag hemma och är sjuk,
Lyssnade inte riktigt på kroppen!
(Borde göra det ibland)
Hihih, så myser och tar hand om mig!

Tack  till älskling som får mig att inse att;
Träningen är bara enliten del, det viktigaste är att jag mår bra!
Att jag tar hand om mig och ibland bara stannar upp och känner efter!

Ännu en anledning till varför jag älskar honom så mycket som jag gör!

Big Mountain – Baby, I Love Your Way

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

