Igelkottar & Våtservetter

God Kväll!

Lyckligare idag!
Mår bra, riktigt bra!

Idag har jag varit och provat några ryggsäckar!
Allt blir så mycket mer verkligt nunär man faktiskt kan prova/köpa ryggsäck!

Pirret och äventyrs-lusten kommer!
Hihih, gillar känslan!
Längtar galet mycket!

Kul saksom hände idag:
Vi skulle som sagt åka och kolla på ryggsäck, jag var halv-svettig, för jag hade varitt och cyklat lite, men orkade inte duscha!
Hahah, torkade av mig med lite våtservetter, bytte kläder och iväg!

Funkade okej xD
Villa ju prova hur man ren man blev av det, till vandringen.
Lär inte ha med mig det! Tror jag inte..

DSC_0017
Må berätta detta, igårkväll, då kom det en mega-söt Igelkott på trädgården!
Hihih, så gullig!

Ikväll blir det troligen träning!
Ska öka vikten lite till i ryggsäcken,
Han på sport-affären tryckte i 8-10 kg!
Hihih, så får la öka lite!

Naughty Boy – La La La

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

