Blött och Svettigt! Men kul!


God Eftermiddag!

Idag har jag tränat!
Bestämde mig för att öka vikten i ryggsäcken lite!

Ökade från 2 – 3,5 kg
Hihih, det låter ju lite!
Men det märktes faktiskt stor skillnad!

Vi gick cirka 6 km, i rask takt!

Det var jätteskönt i början,
Lagom temperaur
och
Svetten som rann xD

Men sedan började det regna!
Aoush, men det var kul!

Aviary Photo_130817002745826889Nu sitter jag och äter Riesen!

Tog en power nap! (Efter träningen och innan Riesen)

Träningen börjar nu att kännas, har ju hållt på 1-2 veckor redan! (minst)
Träningsvärk i vader, lår och armar!
Heheh, men känns kul att träningen känns!

Idag ska jag nog bara ta det lugnt!
Ikväll är det ju Hälsoresan, med Stig-Helmer på tv!
Hahah, det må man ju se! xP

När jag gick där i regnet, för att göra det mer kul, så sjöng jag på en ”happy-låt”!
Katrina & The Waves – Walking on Sunshine

Ha en bra kväll!
Tack till er som läser och följer bloggen!

XoXo Ellen

Kommentera

