Time to Let You Know


God Kväll!

Nu känner jag att det är dags att ni får veta!

Hihih, jag har alltså bestämt mig för att nästa år ska jag;
Ut och Vandra!

Har inte riktigt bestämt var än!
Får se vad jag vågar!
Och hoppas nog att pojkvännen + några kompisar vill följa med!

Eller så gör jag något så vågat som att vandra själv!

10551009_10152483542897850_4730774323967787772_nBilden är lånad!

Så det kommande året ska jag förberada, träna och längta!

Det kommer bli både ett äventyr och en utmaning!

Ni kommer under resans gång få veta mer om varför jag vill göra det!
(Det är ingen helt galen idé, har tänkt på det i några år nu!)

La Sera – Running Wild

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

