Just The Way You Are


God Eftermiddag!

Idag har jag inte mått så bra,
Allt bara föll!

Blev enormt stressad
och
Fick Ångest-Attacker!

Så pojkvännen och jag la oss i soffan och myste!
Precis vad jag behövde!

Han är så enormt stöttande!
Han säger ofta till mig
”Du är otrolig precis som du är
och
Försök inte ändra på dig själv, för andras skull!”

Det gör mig så lycklig!
Jag bara slappnar av
och
Är mig själv!

Aviary Photo_130801292694304745
Tack Älskling, för att du är så stöttande!
Älskar Dig!
Du är otrolig du med, älskar dig för att du är du!

”Cause You Are Amazing Just The Way You Are”
Bruno Mars – Just the Way You Are

Ha en bra kväll!

XoXo Ellen

Kommentera

