Talking Dreams


God Eftermiddag!

Idag mår jag bra, känner mig lycklig!

Messi och jag sov vääldigt länge,
Vi vaknade 08.30!
Skönt med sov-morgon!

Vi har varit och handlat lite
(Inga Kläder)
Jag köpte,
Schampo
och
Ett ben till Messi!
annars köpte vi typ
Blommor,
Bädd till Gammel-Tant
och
Tvättlina!

Kände för att klä upp mig lite!
Så tog på mig
Klänning,
Strumpbyxor,
Trench Coat
och
Mina lila Doc Marten – Kängor!

Orkar inte lägga upp någon bild xD

Nu blir det att äta en sen lunch
och
Sedan ska jag läsa!

Ha en bra dag!

XoXo Ellen

Kommentera

