En Rosa Gris


God Kväll!

Hur mår Ellen idag?
– Inte särskilt bra, ont i halsen, öronen och förkyld.
Men försöker att hålla humöret någo´sånär´uppe.

Redan igår kväll kände jag att det var något på g,
Frös och var jätte-trött.
Somnade nästan när jag duschade.

Så idag har jag mest legat och läst!

Aviary Photo_130790348023846273Messi har fått en ny leksak!
En Rosa Gris!

Gissa vem som hade sönder den på 15 min?!
Tur att jag köpte tugg-ben också!

Crazy in Love

Nu ska jag dricka te och kolla på tv!

XoXo Ellen

Kommentera

