Hold Back the River


God Kväll!

Önskar att jag kunde säga
”Idag har varit toppen och jag mår jättebra!”

Men tyvärr, mår inte så bra, är
deppig
och
ledsam.

Just hemkommen ifrån en promenad i skogen,
Hade velat att den varit lugn och avslappnande,
Men Nej!

Fullt med myggor var det också…urk xD

Vissa personer  vägrade gå långsamt.
Så själv fick jag småspringa mellan det att jag fotade.
Inte alls trevligt!
Fy, mår sämre nu än innan!

Men lyckades iaf få några fina bilder, får njuta av dom!

Aviary Photo_130788663677459287
Aviary Photo_130788664102622886
Aviary Photo_130788666527891068
DSC_0024
DSC_0034
Nu ska jag äta lite kvällsmat…ehm nee
Kör på chips och nyponsoppa, måste bli gladare!

James Bay – Hold Back the River

Hoppas ni har det bra!

XoXo Ellen

Kommentera

