Motivation


God Eftermiddag!

Det svåraste att må dåligt, det var att bli nekad

Nekad att psykisk ohälsa är en sjuka
Nekad att vara lycklig
Nekad att kämpa

Alltså det svåraste ibland var att hitta motivation
Varför ska just jag fortsätta kämpa?

Jag lyckades hitta motivation, genom att folk trodde på mig
och
sa åt mig att fortsätta kämpa!

Just där och då, det är inte lätt.

Men det är bara att kämpa på!
(I know, det är svårt som sjutton)
you-are-importantTyckte den här bilden passade!

Det jag lärde mig, det var att ta vara på småsaker
och
Mig själv!

Kram till er och fortsätt kämpa!

XoXo Ellen

Kommentera

