We Used To Look At The Stars and Confess Our Dreams


God Eftermiddag!

Hade nästan önskat att kunna skriva
”Yes, idag mår jag toppen!”

Men njee, det våre ju helt fel.
För idag är jag verkligen nere,
Allt är bara jobbigt.

Har ont i kroppen och feber
Psykiskt, tjaa på botten!

Men älskling hjälper mig och får mig stark!
Är så glad att jag har honom, min lilla söting!

978871765fd179dd0ed60f549ae643bd
8258e736500f7cb81c6af3cf84eba415

Tror vi håller bilderna på oss för oss själva!
(De förklarar vårat förhållande perfekt,
Galet, Kärlek och Otroligt)

Idag är heller ingen vanlig dag,
Jag och älskling firar 9 månader!
Älskar dig!

The Killers – Runaways

With Love!

XoXo Ellen

Kommentera

