BoyFriend


God Förmiddag!

Tänkte att idag skriver jag lite kärleks-aktigt,
mest till pojkvännen!

Innan jag träffade dig tyckte jag att kärlek var patetisk och larvigt, men från första gången jag såg dig, visste jag att det var dig jag ville vara med!
Du gör mig hel, du gör mig glad när jag är ledsen.

Låt oss börja, det hände på en fredag..det hade varit grillkväll och de flesta var på väg att dra sig hemåt.
Jag såg att min kompis pratade med denna killen så jag gick fram och började prata jag med..tjaa, bara för att jag kan och han såg trevlig ut.
När han sedan skulle gå hem till sig, då frågade JAG och jag kunde få hans nummer.
(Hade lämnat min mobil hemma, så frågade mer ”kan du lägga till mitt nummer, så jag får ditt?”. Hahah, något av det mest pinsammaste ever!)
Han sa tveksamt ja, jag fick hans nummer.
Utan några större förhoppningar till det hela, gick jag hem och kollade på TV, efter ett tag plingade mobilen till.
”Tjo” stod det, det var från honom.
Mannen som ska visa sig vara riktigt intressant, trevlig och charmig.

Vi började smått messa med varandra, efter några dagar frågade han om vi skulle handla tillsammans.
Jag sa ja, vi möttes och gick runt på affären, pratade, skrattade och hade det så trevligt.
Vi kom överens om att han skulle följa med hem till mig, vi skulle göra pannkakor.
Man skulle ju kunna tänka sig ”där slutar det”, men det var bara början.
Han sov över och vi låg och skrattade hela natten!

Dagen efter vaknade vi upp i varandras armar, det var så självklart, det var Vi.
Hur kan något så fint inträffa mig?!
Han är det bästa som någonsin hänt mig, tillsammans med honom kan jag vara mig själv
. Med honom känner jag mig hel.
Av alla människor..Du & Jag!
Är så glad över att jag gick fram och pratade dig
fredagskvällen den 29/9-14.

Fast än dagarna var grå,
Fick du tiden att gå,
Du gör mig glad,
Som tja..jag vet inte vad.

I want You
I Need You
I Love You!

i-love-you-love-text-the-one-Favim.com-499774
With love!

XoXo Ellen

Kommentera

