Lycklig Matte


God Kväll!

Idag har jag varit lite halv-krasslig, febrig och illamående.
Så det blev mest att sova och försöka må bättre!

Ikväll så var det dags för valp-kurs med Messi, trodde  inte jag skulle orka,
bara någon timme innan vi skulle åka så låg jag och sov och mådde bläk.

Men jag tog en Panodil och sedan åkte vi!
Idag var det ”Spår och Ute-Lekar”, Messi tyckte det var jättekul! Han älskar att prova på nya aktiviteter och trix.
Som matte/mamma blir jag så himlastolt och lycklig när jag ser hurkul han tycker det är och när han lyckas!

DSC_0001
DSC_0002

Glömde kameran hemma, så det får bli några bilder som jag tog imorse!

XoXo Ellen

Kommentera

