Human


God Eftermiddag!

Som ni har listat ut om ni läst mina tidigare blogginlägg eller om ni börjar nu, då ska ni få veta en sak!
Att utläsa : Jag slappar mycket och har inte skrivit så mycket om skolan.
Jag är ju som sagt 17 år, så borde gå på gymnasie, eller studera!

Jag gjorde det, fram till i vintras, då var det nog!
Då bestämmde jag mig för att jag behövde en paus i allt plugg.
Kände att jag var tvungen att stanna upp, se mig omkring och verkligen lista ut vad jag vill.

Det var inte för att jag var lat, inpricinp rena motsatsen till det.
Jag gick i väggen, 17 år och gå i väggen? Jisses, låter ju sjukt..men sant.

Jag ska börjaplugga igen till hösten, känner enorm inspiration.
Och denna gång utefter hur jag mår.

DSC_0015

Jag är bara en människa, ingen robot!
Låt-tips Human – The Killers

XoXo Ellen

Kommentera

