I See Your True Colours


God Eftermiddag!

Tänkte berätta lite mer om mig själv!
Så att ni kanske får mer förstående för mig, för ofta är det så att vi målar upp en bild av hur någon är, utan att vi egentligen känner personen.
Det är något som kan vara otroligt störande.
Tex en del personer tror att de kan ta en för någon man var för typ 10 år sedan.
För då var man ju så liten och söt.
Men nu när man börjar bli äldre och få egna tankar, då är det som attblir total ignorerad eller tvingas ta enormous mycket ansvar.
Att gå från barn till vuxen är inte alltid så lätt.

För mig personligen var det jävligt svårt, jag har de senaste åren varit väldigt sjuk.
Därav började folk se mig som ”Den sjuka och svaga”.

Undertiden jag kämpade med att bli frisk och försöka hitta sig själv, så blev allt så mycket jobbigare.
Jag började i höstas på ”dröm-skolan”, det gick ju skit dock..
Kroppen sa ifrån och jag började inse vad som faktiskt är viktigast för mig
Det viktigaste är ju inte att stressa igenom tex så mycket skolarbete som möjligt, uppfylla alla drömmar på en gång och inte bry sig om hälsan.

Hösten blev väldigt jobbig,men även den mest lärorika.

Jag ändrade helt fokus, och började inse att det finns viktiga saker för mig!
Min hälsa, glädje och pojkvännen!

Heheh, såhär i efterhand ärjag så jäkla lycklig att jag var galen och gjorde som jag gjorde i höstas, för annars hade jag inte lärt mig..lev och lär!

10922511_781779861901580_1982190007864405963_n
Bilden och citatet är så sanna och viktiga!

Så tänk noga på hur du beter dig och vad det kan ge för konsekvenser!

With Love

XoXo Ellen

Kommentera

