Movie Time

Hej!
Här är vädret regnigt och grå-trist idag, så tänkte att jag gör ett lista på 10 bra filmer!
Gå gärna in och lyssna på min Spotify
DJEllen_97
Kör lite blandat tema på några av mina favorit-filmer!

Dirty Dancing

Greta – Surviving the Summer

Dumma Mig

The Breakfast Club

Spider Man

Beautiful Creatures

Footloose (två:an)

Förr Eller Senare Exploderar Jag

The Perks of Being a Wallflower

Lilla Kycklingen

star-wars

För att nämna, idag är det Star Wars Dagen!

XoXo Ellen

Kommentera

